Nuomos taisyklės

Maloniai prašome visų klientų, perskaityti čia pateiktas inventoriaus nuomos taisykles. Laikantis šių taisyklių galėsime pasiūlyti aukštą aptarnavimo lygį ir kokybiškas paslaugas Jums.

UAB „LERENTUS” (TENTS.LT) Bendrosios baldų nuomos taisyklės

  1. UAB „Lerentus”, valdantis prekės ženklą “TENTS.LT” (toliau Nuomotojas) siūlo baldų ir kito inventoriaus nuomos paslaugas privatiems ir juridiniams klientams (toliau – Klientas).
  2. Įprasta nuomos kaina skaičiuojama vienos dienos, vienam renginiui. Esant skirtingoms aplinkybėms – nuomos kaina gali būti keičiama pagal Nuomotojo ir Kliento susitarimą.
  3. Klientui užsakant baldus su atvežimu į renginio vietą – Nuomotojas pasirūpina pakrovimu, transportavimu, iškrovimu, išpakavimu (jeigu Klientas prašo), surinkimu (jeigu užsakomi surenkami stalai). Kėdžių ir/arba stalų išdėliojimas pagal specialų Kliento planą apmokestinamas papildomai atskiru susitarimu. Po renginio Nuomotojas taip pat pasirūpina baldų supakavimu; sukrovimu; transportavimu atgal į sandėlį. Šiuo atveju Klientas už baldus tampa atsakingas laikotarpiu nuo baldų atvežimo į renginio vietą iki baldų paėmimo iš renginio vietos momento.
  4. Klientas turėtų informuoti Nuomotoją raštu apie sudėtingas pristatymo sąlygas: jeigu nėra privažiavimo mikroautobusu iki pat renginio vietos/salės ir patekimo į vidų vežimėliais; jeigu renginio patalpa aukščiau arba žemiau negu pirmas aukštas; jeigu yra aukščio ar svorio apribojimai įvažiavimui; jeigu yra atvežimo/išvežimo laiko apribojimai; ar kitos ribojančios sąlygos. Klientui tinkamai neinformavus Nuomotojo apie tokias ir kitas neįprastas/sudėtingesnes pristatymo/nešimo sąlygas – Nuomotojas pasilieka teisę keisti transportavimo/nešimo kainas pagal faktą, įvertindamas patiriamus papildomus kąštus.
  5. Klientui užsakant baldus be Nuomotojo transportavimo paslaugos – Klientas privalo visą transportą, krovos darbus ir pakavimą vykdyti pats. Klientas įsipareigoja supakuoti baldus taip, kaip paima iš Nuomotojo sandėlio, taip pat atsako už saugų jų transportavimą, krovimą, surinkimą ir bet kokį sugadinimą (laikotarpiu nuo baldų paėmimo iš Nuomotojo sandėlio iki grąžinimo į sandėlį).
  6. Užsakant baldus įprastam vienos dienos, vieno renginio, terminui, Nuomotojas baldus įsipareigoja atvežti iš anksto sutartu laiko intervalu (pvz.: tarp 10–13 val.). Jeigu Klientas nori, o Nuomotojas gali – baldai gali būti atvežti ir diena ar kelios dienos prieš renginį. Baldų paėmimas iš renginio vietos įprastai vykdomas kitos dienos pirmoje pusėje (tarp 9-13val.) Nuomotojui patogiu laiku, bet jeigu kažkuri pusė pageidauja (ir kita pusė sutinka) – galimas ir kitoks paėmimo laikas (apie specialius paėmimo/atvežimo laikų pageidavimus Klientas privalo informuoti raštu ir sulaukti patvirtinimo iš Nuomotojo).
  7. Klientas turėtų informuoti Nuomotoją raštu iš anksto, jeigu yra laiko apribojimų – pavyzdžiui, būtina paimti baldus iš renginio vietos iki kitos dienos 8 val. ryto, arba, pavyzdžiui, baldai reikalingi ilgiau ir juos galima paimti tik nuo Neinformavus Nuomotojo iš anksto (bent 7 kalendorinės dienos iki renginio pradžios) apie baldų atvežimo/paėmimo laikų apribojimus visa galima atsakomybė dėl tokių apribojimų neįvykdymo tenka Klientui.
  8. Nuomotojas visada stengiasi užtikrinti baldų švarą ir kokybę, visgi jeigu pristačius baldus Klientas pastebėtų purvo dėmių ar sulaužytų baldų detalių – privalo nedelsdamas apie tai informuoti Nuomotoją ir sutarti tolimesnius žingsnius (baldai su trūkumais gali būti pakeisti, pritaikyta nuolaida arba esant nedideliems trūkumams – baldas/baldai sutvarkomi po šventės). Klientui nepateikus informacijos (su nuotraukomis)Nuomotojui apie baldus su trūkumais prieš renginį (vos tik atvežus baldus) laikoma, kad tokie trūkumai galėjo atsirasti dėl Kliento kaltės ir/arba Klientui minėti trūkumai nesukėlė nepatogumų/nuostolių.
  9. Klientas iš savo pusės privalo užtikrinti išnuomotų baldų švarą, saugumą ir naudoti tik pagal tiesioginę paskirtį. Klientas įsipareigoja grąžinti baldus Nuomotojui švarius, nesugadintus, ne prastesnės būklės, negu juos gavo iš Nuomotojo.
  10. Jeigu nėra sutarta kitaip – avansinis mokėjimas/užstatas imamas 40 proc. nuo visos užsakymo sumos (su transportu) rezervuojant baldus. Šis avansinis mokėjimas nėra grąžinamas atšaukus užsakymą.
  11. Kadangi iš anksto rezervuojant baldus klientui gali būti sunku tiksliai nustatyti reikalingą stalų ir kėdžių kiekį – prireikus Nuomotojas sutinka mažinti užsakomų baldų kiekį ne daugiau negu 10 proc. (pvz.: užsakant 50 vnt. kėdžių, galima sumažinti kiekį iki 45 vnt. be jokių praradimų) apie mažinamą užsakomų baldų kiekį būtina pranešti likus ne mažiau negu savaitei iki renginio pradžios. Informavus vėliau – lieka įsipareigojimas mokėti visą sutartą nuomos sumą. Nuomotojas taip pat sutinka mažinti atvežamų baldų kiekius ir daugiau, tačiau sutarta suma gali būti mažinama ne daugiau negu 10 proc. (neskaičiuojant transporto kainos). Nuomotojas taip pat sutinka didinti užsakomų baldų kiekį, jeigu tik pranešimo apie padidinamą baldų kiekį metu dar turi laisvų baldų sutartai renginio datai.

Susisiekite su mumis

Artėja įmonės renginys ar vestuvės, krikštynos, galbūt jubiliejus? Ruošiatės organizuoti vasaros festivalį, koncertą, produkto pristatymą ar kitą renginį? Jei į bent vieną iš šių klausimų atsakėte taip, mes galime pasiūlyti išsinuomoti tai, ko jums greičiausia pritrūks planuojant ir įamžinant svarbias gyvenimo/darbo akimirkas.
Dėkojame, jūsų užklausa išsiųsta! Jeigu klausimas skubus - skambinkite
Oops! Something went wrong while submitting the form.